Persoonlijke service

Alles op maat gemaakt

Zo snel mogelijk verstuurd

Gratis cadeauservice

Retourneren en klachten

Retourneren
Alle producten van Ninety One worden met de grootste zorg en met de hand voor je gemaakt. Ik hoop dan ook dat de geleverde producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het artikel, binnen 14 dagen na ontvangst, retourneren. Om de product- en dienstverlening van Ninety One te verbeteren, zou het me helpen als je een reden voor het retourneren wilt opgeven, maar je bent hiertoe niet verplicht. De kosten voor de retourzending zijn voor jou.

Door bestelling van op maat gemaakte producten en/of diensten van Ninety One zie je automatisch af van de bedenktijd waarin je je aankoop kunt annuleren of retourneren. Dit geldt ook voor producten die vanuit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd kunnen worden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden.

Het retourneren gaat als volgt:

  1. Controleer of jouw retour voldoet aan de voorwaarden:
    – Je bestelling is onbeschadigd.
    – Alle artikelen van je bestelling worden in de originele verpakking teruggestuurd.
  2. Vul het herroepingsformulier in en mail het naar info@ninetyone-online.nl.
  3. Verpak de artikelen in de originele verpakking:
  4. Stuur je bestelling terug naar:
         Ninety One
         Bosschestraat 182
         2587HJ Den Haag
    De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
  5. Zodra je retour door Ninety One ontvangen is, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op jouw bankrekening.

Let op! Ninety One accepteert jouw retourzending niet wanneer:

1.     Het artikel geopend of gebruikt is.
2.     De voorgeschreven gebruikersinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd.
3.     Het artikel, buiten de schuld van Ninety One om, beschadigd is.
4.     Het artikel buiten de wettelijke tijd bij mij binnen is gekomen. 

Klachten
Alle producten van Ninety One worden met de grootste zorg en met de hand voor je gemaakt. Ik hoop dan ook dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht er onverhoopt toch iets misgegaan zijn met je bestelling, stuur dan een e-mail naar info@ninetyone-online.nl en vermeldt daarin:  jouw ordernummer, je klacht en voeg daarbij een foto toe van het artikell/de klacht. Ik zal er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen, de nieuwste producten, winacties én speciale acties exclusief voor mailmembers. Je ontvangt de nieuwsbrief maximaal 1 x per 2 maanden.