Veelgestelde vragen

Waarom kan ik een artikel maar één keer toevoegen aan mijn bestelling?

Van de meeste artikelen in de webshop wordt er maar één (in een bepaalde kleur) gemaakt. Dit is niet altijd het geval. Als je een artikel maar één keer aan je bestelling kunt toevoegen, betekent dit dat er nog maar één artikel op voorraad is. Mocht je interesse hebben in meerdere exemplaren, neem dan contact met me op. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan doen.

Moet ik een aanbetaling doen wanneer ik iets bestel?

Voor op maat gemaakte producten en diensten geldt dat ik hiermee aan de slag ga, nadat ik hiervoor toestemming van je heb gehad. Je ziet daarmee automatisch af van de bedenktijd waarin je je aankoop kunt annuleren of retourneren. Tussentijds zal ik wel een aantal keer contact met je opnemen om er zeker van te zijn dat het product helemaal naar jouw wenst wordt. Voor op maat gemaakte producten en/of diensten vanaf €75,- vraag ik om een aanbetaling van 25% en voor op maat gemaakte producten en/of diensten vanaf €150,- vraag ik om een aanbetaling van 50%.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Je bestelling wordt in een bubbeltjesenvelop, brievenbusdoosje of doos voor pakketpost naar je opgestuurd. Breekbare artikelen worden extra goed ingepakt om te voorkomen dat ze tijdens het verzenden beschadigd raken. Ik beloof je dat élke bestelling een feestje is om uit te pakken!

Hoe worden de verzendkosten berekend?

De verzendkosten worden berekend aan de hand van de tarieven van PostNL.

Kan ik ook een bestelling als cadeau naar iemand anders versturen?
Zeker weten, het is altijd leuk om iemand te verrassen! Vul bij ‘factuuradres’ je eigen adres in en vul bij ‘verzendadres’ het adres in van de ontvanger. Het cadeau zal door Ninety One gratis leuk worden verpakt. In het bestelproces kun je een persoonlijke boodschap toevoegen. Ik zal deze boodschap dan met de hand schrijven op een kaartje wat aan je bestelling wordt toegevoegd. Het is helaas niet mogelijk om bij deze bestelling ook artikelen voor jezelf toe te voegen.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is binnengekomen?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingmail. Het kan zijn dat deze in je ongewenste e-mail terecht komt. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je hiervan ook nog een bevestiging per mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ninety One streeft ernaar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Voor op maat gemaakte artikelen of diensten geldt een afwijkende levertijd. De gemiddelde levertijd is dan 3-5 werkdagen, maar Ninety One zal ervoor zorgen dat je uiterlijk binnen 30 dagen je bestelling ontvangt. Mocht dit door omstandigheden niet mogelijk zijn, dan ontvang je hierover binnen 30 dagen nadat je je bestelling geplaatst hebt, bericht.

Heb je iets voor een bepaalde datum nodig? Neem dan contact op om te overleggen wat ik voor je kan betekenen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is tot op heden helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Maak je alle artikelen zelf?

Jazeker, alles wat je in de webshop vindt heb ik zelf gemaakt of ontworpen. Als dit anders is, heb ik dit vermeldt in de specificaties van het artikel.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Als je ergens niet helemaal tevreden over bent, neem dat contact op via info@ninetyone-online.nl.

Vermeld daarin:
1. Je ordernummer.
2. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk.
3. Stuur een foto mee.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen, de nieuwste producten, winacties én speciale acties exclusief voor mailmembers. Je ontvangt de nieuwsbrief maximaal 1 x per maand.